Een transparante, eerlijke en duurzame voedselketen is waar Rechtstreex voor staat. Wij brengen de consument dichter bij zijn voedsel, door hem direct te laten bestellen bij de boer. Zo weet je weer, wie je eten gemaakt heeft en waar het vandaan komt. En dat doen we bij boeren en makers uit onze eigen regio. En dat betekent weer, dat het seizoensgebonden is. Op deze manier geven wij de consument direct de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan een eerlijke, transparante en duurzame voedselketen.

Dat doen we met wijkpunten en voor Voorburg zijn wij op zoek naar een wijkchef. Het wijkpunt zit in wijkcentrum De Boot in de wijk Damsigt. We zoeken een gastvrije, klantgerichte aanpakker met een hart voor lekker, duurzaam en lokaal voedsel, die dit punt een paar uur per week wil gaan runnen als wijkchef. Je neemt de levering in ontvangst en maakt de klantbestellingen klaar. Tussen 16:00 en 19:00 uur verwelkom je de klanten, geef je de bestellingen uit én vertel je geïnteresseerden meer over Rechtstreex en over onze boeren en hun producten. Je kan het natuurlijk ook samen met een vriend of vriendin doen. Iets voor jou? Stuur een mailtje naar Marco Swart via leidschendam@rechtstreex.nl

Iets voor iemand in je netwerk? Deel dit bericht! Woon je in Leidschendam – Voorburg en wil je ook genieten van lokale seizoensproducten? Meld je aan voor de nieuwsbrief van Rechtstreex Leidschendam. We laten je dan weten wanneer het nieuwe wijkpunt open gaat en wat je nu al kan bestellen in Leidschendam. Kijk voor meer info even op https://www.rechtstreex.nl/leidschendam