LET OP: VERHUISDATA ZIJN GEWIJZIGD!

Het heeft even geduurd, maar we gaan nu dan echt starten met de verbouwing van De Boot!

Voordat de aannemer in maart kan beginnen, moet het gebouw leeggehaald worden. Dat doen we op zaterdag 10 en zaterdag 17 maart a.s. (eerder zijn 2 en 3 maart gecommuniceerd – die data vervallen) en daar hebben we je hulp bij nodig!
We zoeken:

• sterke en handige mannen en vrouwen
  • aanhangers
  • busjes
  • steekwagens
  • verhuisdozen

Er is op 10 en 17 maart hulp nodig voor de volgende taken:

• spullen inpakken in dozen
  • demonteren van meubels
  • verhuizen van spullen
  • afvoeren van spullen
  • verzorgen van koffie, thee, broodjes, avondeten, etc.

We starten op zaterdag 10 maart om 9:30u in De Boot (Duivesteijnstraat 22). Koffie, thee, fris, broodjes e.d. worden verzorgd en aan het einde van de dag eten we gezellig samen (voor wie dat wil). Zaterdag 17 maart gaan we weer om 9:30u aan de slag. We hopen 10 maart natuurlijk al heel ver te komen. Op zaterdag 17 maart zullen de laatste dingen uit het pand gehaald moeten worden.

Kom helpen! Laat het ons weten en stuur een mail naar vrijwilligers@wijkverenigingdamsigt.nl. Ook als je zelf niet kunt helpen, maar je wel een busje, aanhanger, steekwagen of verhuisdozen te leen hebt, laat het ons weten en stuur een mail!

Samen lukt het ons!

Veel groeten van De Bootwerkers